Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

orgelmuts
orgelmuts - 10-04-2014 19:18:40
Computers & Telefonie

pretium telecom

Volgens mij is er bij kassa een aantal jaren geleden ook al eens aandacht aan pretium telecom besteedt.
kan dat kl*te-bedrijf nog steeds ongestoord zijn gang gaan?
mijn moeder van 86 is gebeld door hen, ze zei maar steeds dat ze het niet snapte en nogal in de war was omdat haar schoonzoon (mijn man) een maand geleden is overleden en dat ze zich zorgen maakte over mij.
die botte hork luisterde geeneens en klepte maar door, zo respectloos.
als mijn moeder nu al 3x heeft aangegeven dat ze geen belangstelling heeft en zegt dat ze er niks van snapt, zeg dan gewoon: sorry mevrouw voor het storen, en hang op!
maar nee hoor, gewoon doordrammen.
is hier nu niks aan te doen, mijn moeder is bloedzenuwachtig en heeft al 2 nachten er niet van kunnen slapen. natuurlijk kan ik als er post komt de boel afzeggen, maar dat hele bedrijf moet gewoon ophouden met deze zeer agressieve manier van telemarketing.