Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
maszi - 21-06-2014 17:42:14
Geldzaken & Recht

onvoldoende gefrankeerd post geen afzender

Ik heb bij een dierenwebshop een bestelling geplaatst incl. € 4,95 verzendkosten. maar tot mijn ergernis vond ik een grote enveloppe in mijn brievenbus met een begeleidend kaart van postnl over € 3.20 portokosten. aangezien er geen afzender op de enveloppe stond hebben ze mij ervoor laten opdraaien. hoewel ik weet waar het vandaan komt, wil degene niet reageren.
mijn vragen zijn:
- wat kan ik doen om de portokosten terug te krijgen dat ik al inmiddels betaald heb?
- wat kan ik doen als er weer iets in mijn brievenbus wordt gedeponeerd? postnl wil nl. de kosten aan iemand verhalen,
terugsturen was ook geen optie omdat ik het product dringend nodig had.
is er een klachtenwebsite waar ik de internetwinkel kan vermelden?
weet iemand hier raad mee?
alvast bedankt voor de antwoorden.