Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mo
mopje2000 - 29-06-2014 12:32:54
Elektronica & TV

Philips senseo apparaat defect

Ik heb twee jaar geleden een philips senseo apparaat gekocht. nu is de garantietermijn twee maand verstreken en is mijn apparaat defect. ik heb hem al ontkalkt en de houders in soda gelegd maar niets helpt. hij geeft maar een klein beetje koffie en stopt dan. de grote knop gaat uit en hij moet steeds weer opnieuw opwarmen. om één kopje te krijgen moet je de knop minimaal drie keer opnieuw indrukken. ik heb gebeld met de klantenservice van philips maar zij kunnen niets doen, want de garantie is verlopen hè. de oplossing die zij bieden is dat ik het apparaat voor 30,- op kan sturen en dat de reparatiekosten dan maximaal 50,- bedragen. dan ben ik dus goedkoper uit als ik een nieuw apparaat koop.ondanks de garantietermijn van twee jaar mag je toch verwachten dat zo'n apparaat langer meegaat. hij wordt alleen 's avonds en in het weekend gebruikt. heeft iemand nog een idee wat ik zelf zou kunnen proberen?