Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

co
cortenbach - 29-08-2014 16:10:31
Elektronica & TV

Verkeerde TV

Ik heb 2 maanden geleden bij plasmavisie een samsung smart tv gekocht. nu konden we de app van netflix niet vinden dus contact met samsung gezocht. na het downloaden van de updates en resetten van de smarthub , is het nog niet gelukt. nu blijkt dat deze tv een duits model is, waardoor het niet mogelijk is deze nederlandse app te krijgen, dus ook geen andere nederlandse apps. kan ik van plasmavisie mijn geld terug eisen?