Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ja
jan6255 - 13-10-2014 15:01:02
Computers & Telefonie

Defecte laptop

Op 21/06/2014 heb ik bij de firma alternate in ridderkerk een nieuwe asus laptop aangeschaft voor een bedrag van 1299 €
direct bij thuiskomst bemerkte ik dat de laptop niet deugdelijk verpakt was, naar mijn idee was de doos open geweest.
vanaf dag een vertoonde de laptop vreemde kuren, tijdens het opstarten viel hij soms uit.
na 12 weken gebruik deed de laptop ineens niets meer....zo dood als de bekende pier!
de laptop heb ik ter reparatie aangeboden bij alternate, daar werd mij direct al verteld dat dit ongeveer 8 weken kan gaan duren!
ik vindt dat volkomen onaceptabel! een reparatietijd van 8 weken voor een laptop van net 3 maanden oud.
feitelijk vindt ik dat het hier gaat om een ondeugdelijk product, het liefst wil ik dan ook een nieuwe of gewoon mijn geld terug.
wel is mij ondertussen duidelijk geworden dat alternate geen beste naam heeft, het regent klachten op diverse forums (jammer dat ik dat voor de aankoop niet heb bekeken)
als je bij alternate iets gaat kopen wordt je keurig en snel geholpen, op het moment echter dat je met een kapot product bij de servicebalie staat kan dat zomaar een uurtje duren!
ik zou graag willen weten wat mijn rechten zijn in deze, de laptop is ondertussen al 3 weken weg en dat kan zomaar nog enkele weken duren.
groet,
jan