Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pa
paolo - 10-12-2014 14:36:25
Winkels & Webshops

AH bezorgservice

Ik maak regelmatig gebruik van de ah bezorgservice. maar de kwaliteit is erg slecht. producten worden niet geleverd maar staan wel op de rekening. producten die je besteld hebt en volgens de website op voorraad zijn kunnen niet geleverd worden. niet bestelde producten worden geleverd. deze staan dan niet op de rekening. bezorgers die fouten maken bij het berekenen van statiegeld en uiteraard in het nadeel van de klant.
de klantenservice is telefonisch slecht bereikbaar. op e-mails met daarin een opsomming van klachten wordt simpelweg niet gereageerd.
terugbetalen van niet geleverde producten doet men in principe alleen maar door verrekening met de volgende bestelling. je bent dus gedwongen om je geld terug te krijgen wederom te bestellen.
na een foute berekening wordt de zaak voorgelegd aan de afdeling boekhouding. die komen dan vervolgens terug met de boodschap dat het allemaal toch wel klopt. dat terwijl de rekening een duidelijke rekenfout bevat.
kortom. ik zou iedereen die overweegt gebruik te maken van de ah bezorgservice aanraden eerst erg goed na te denken. en als je het dan toch doet, alles ter plekke bij het bezorgen te controleren. dat is voor de bezorger wel vervelend want die heeft maar tien minuten per klant. maar dat is dan helaas het probleem van ah. het alternatief is dat je teveel betaalt en gefrustreerd raakt om je klachten goed afgehandeld te krijgen.
het vorenstaande is overigens niet gebaseerd op een incident. het is bij ons structureel.
ik ga nu maar weer naar de winkel. wij zij bijna 35 jaar wekelijkse klant bij ah geweest. maar door de wijze waarop je door hen als klant wordt behandeld willen wij daar simpelweg geen klant meer zijn. andere supermarkten zijn overigens ook vaak goedkoper. maar zelfs als die duurder zouden zijn zou ik daar geen probleem mee hebben. ik wil normaal als klant behandeld worden. ah heeft dat niet begrepen.