Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

we
wernerschuringa - 05-01-2015 14:23:55
Vrije tijd & Tuin

verlopen eftelingkaartjes via albert heijn actie

Dit was mijn verhaal aan de klantenservice van de efteling:

ik hoop een beroep te kunnen doen op uw medeleven en begrip. het volgende is aan de orde: mijn schoonzoon had 12 kaarten gekocht via de albert heijn actie deze was hij al die tijd thuis kwijt. mijn dochter vond ze vorige week ze waren geldig tot 5 november maar aangezien het hier wel om een aanzienlijk bedrag gaat (300 euro) hoop ik dat jullie hier wat mee kunnen. ik reageer ipv mijn schoonzoon omdat hij denkt dat het geen nut heeft om te reageren, wat ik onzin vindt want je laat kaarten voor zo'n bedrag niet bewust verlopen. bvd voor jullie medewerking: werner schuring [edit - red.]
antwoord van de efteling:

beste meneer schuring,



hartelijk dank voor uw e-mail.



de efteling heeft geen omwisselbeleid. eenmaal gekochte, gekregen of gespaarde, maar niet gebruikte entreebewijzen kunnen niet geruild of (met bijbetaling) verlengd worden en zijn alleen geldig voor het desbetreffende seizoen. dit staat op alle entreebewijzen vermeld.



alleen indien uw schoonzoon door ziekte of een overlijden in de naaste familie niet in de gelegenheid is geweest om de efteling te bezoeken, kunnen wij mogelijk een uitzondering voor hem maken. wij verzoeken hem dan een verklaring van een arts of akte van overlijden naar ons te sturen ter beoordeling.



wij begrijpen dat het vervelend is dat uw schoonzoon de tickets kwijt was en we zijn er ook van overtuigd dat hij de tickets niet bewust heeft laten verlopen echter kunnen wij hem om die reden helaas niet tegemoet komen. het spijt ons dat wij u geen ander antwoord kunnen bieden.



met vriendelijke groet,



[edit - red.]
efteling contact center



de efteling b.v.

postbus 18

5170 aa kaatsheuvel

0900-0161 (€ 0,60 per gesprek, ma t/m zo van 9:00 – 21:00 uur)

0800-78993 (vanuit belgië)

vanaf 1 januari 2015 wijzigt ons telefoonnummer: +31 (0)416 537 777 (lokaal tarief)