Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

be
benolieto - 02-02-2015 17:26:07
Elektronica & TV

ondeugdelijke koelkast

Door i-kook bergen op zoom werd een koelkast geleverd via de aannemer van mijn woning die inmiddels failliet is, pas geruime tijd na de aankoop heb ik mijn (nieuwe) woning betrokken en de koelkast in gebruik genomen. reeds toen bleek dat de koelkast op hol was geslagen, in de laagste stand, zat hij bijna tegen vriezen) . door derden een monteur van een bedrijf dat voor i-kook werkt werd vastgesteld, dat de thermostaat niet goed was. inclusief voorrijdkosten kreeg ik een rekening van 100 euro. na vele maanden touwtrekken en opsporen van de aannemer ( de uiteindelijke koper), biedt i-kook het volgende aan: ik kan een koelkast uitzoeken tegen inkoopprijs en de montage en de leveringskosten zijn voor mijn rekening. natuurlijk neem ik hier geen genoegen mee, i-kook levert een ondeugdelijk apparaat, weigert het meegeleverde niet goed werkende onderdeel te vervangen en zadelt mij opnieuw met kosten op ( montage en bezorgkosten en aanschafprijs).
wat kan ik het beste doen in dezen ?