Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fr
fransvann - 05-02-2015 13:24:27
Elektronica & TV

Mediamarkt: Niet nakomen overeenkomst

Op 28 januari 2015 kocht ik bij de mediamarkt (webshop) een miele wasmachine type w 667.
voor het bezorgen/ plaatsen van de machine op een door mij gekozen plaats in huis betaalde ik € 15,00 extra. (enige restricties: de bezorgingservice betreedt geen vlizotrap en takelt niet).
de bestelde wasmachine zou geplaatst moeten worden op de eerste verdieping van onze twee-onder-een kap woning waar de huidige miele (zelfde model) ook staat. (zonder problemen geleverd door een vorige leverancier).
de eerste verdieping is bereikbaar met een normale trap van 13 treden.
de bezorger en zijn collega bezorgden de nieuwe machine op 31 januari 2015 en gaven te kennen de nieuwe machine niet naar boven c.q. de oude machine naar beneden te brengen.
telefonisch contact met de mediamarkt gaf tot driemaal toe de indruk dat alles zou worden opgelost.
tenslotte werd het niet opgelost en heb ik besloten de machine te retourneren.
vraag: wie heeft soortgelijke ervaring (en) met de mediamarkt.