Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ze
zeiksnor - 16-02-2015 17:38:56
Computers & Telefonie

"innametarief reparatie macrepair"

Een tijdje terug wilde ik mijn macbook pro retina laten maken omdat het display stuk was, dit had ik mij laten vertellen in de applestore waar ik deze gekocht had. om die daar te laten maken zou mij dit meer dan 1000 euro gaan kosten. ik besloot om het ergens anders te proberen en kwam op de website van macrepair in amsterdam. daar staat op de hoofdpagina
duidelijk "geen onderzoekskosten" en kon ik direct mijn reparatie kiezen en betalen, dit zou 615 euro kosten inclusief.
ik besloot omdat ik toch in de stad zou zijn om het ipv via de website te regelen direct langs het reparatie punt te gaan om de macbook meteen in te leveren bij de balie.
bij de inname moest ik een bon ondertekenen en ik dacht dit is voor de reparatie en lette niet goed op.
wat later werd ik gebeld met een verhaal dat dezelfde reparatie nu 715 euro zou kosten, 100 (!!) euro duurder. ik ging niet akkoord maar de medewerker aan de telefoon had het over "onderzoeks kosten van 37,50 + 45 inname kosten ex btw allemaal.
op de site kan ik nergens iets terug vinden over "inname kosten" en voel mij behoorlijk genaaid zeg maar.
in de winkel geprobeerd met de manager verhaal te halen en duidelijk wijzend op de site waar geadverteerd wordt met "geen onderzoek kosten"
het was misschien dom en fout om te tekenen op de bon met die kosten maar er is mij nooit duidelijk verteld dat ik dat moest betalen, ik ging er eigenlijk van uit dat die kosten met de "eind af rekening" zou worden verrekend. heb ik nog ergens een poot om op te staan om dit niet te hoeven betalen? ze zijn met geen mogelijkheid tot andere gedachten te dwingen en dit is gewoon "beleid" om klanten aan de balie 100 euro extra voor te schotelen....