Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

van leyden
van leyden - 21-02-2015 16:06:19
Geldzaken & Recht

Dunea laat klanten drie keer de meterstand doorgeven

Een week of wat geleden kreeg ik een email van dunea waterleidingbedrijf om de meterstand door te geven,
gelijk gedaan, twee dagen later kreeg ik weer precies dezelfde email om.....weer de meterstand door te geven.

twee keer ook bevestiging gekregen van de juiste meterstand, want twee keer doorgegeven.

vanochtend kreeg ik een brief per post om,,,,,,,,, de meterstand door te geven,
want? er was niet gereageerd op emailverzoeken!?

zou je ze niet? nu wordt voor de derde keer de meterstand doorgegeven, dit maal per post, ik doe het maar, want anders sluiten ze je misschien af, ken de smerige trucjes.

u bent gewaarschuwd.
het bedrijf heeft zijn administratieve zaakjes niet op orde.