Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pa
paltenburg2015 - 31-03-2015 11:02:07
Computers & Telefonie

Tele2 rekend hun fout richting klant

Vanaf het begin dat ik overgestapt ben naar tele2 zijn er al problemen
in het begin heeft tele2 niet de juiste apperatuur gestuurd en heb ik achteraan gebeld en toen hebben ze het opnieuw gestuurd. vervolgens krijg ik eind van de maand een factuur met dubbele bedragen en hierom heb ik contact opgenomen met tele2 ze zouden dit aanpassen. hiervan heb ik nooit de juiste factuur ontvangen. een maand later weer het zelfde probleem. weer een dubbele factuur. dier weer acteraangebeld en toen heeft tele2 het abonement goed gezet volgens hun maar is er iets fout gegaan waardoor ik twee weken geen tv heb gehad. na die periode zou mijn tv het weer doen en krijg ik een melding in mijn tv dat hij geblokkeerd is. weer heb ik er achteraangebeld dat ik niet van plan ben om iets te betalen wat ik niet heb en zij zouden dit oppakken en er iets mee doen.
vervolgens krijg ik een brief van een incassoburo binnen met 40€ incassokosten over de openstaande rekeningen heen.
inmiddels heb ik alles bij elkaar opgeteld en zij mij hebben belooft om een aanbieding te geven van de eerste drie maanden een abbonement van 21€ kom ik er op uit dat ik gewoon met aftrek van de correcties van tele twee nog eens bijna 30€ te veel moet betalen met daaroverheen de incasso kosten van 40€ en de her aansluit kosten van €28.-
dit heb ook ook doorgegeven aan tele2 met als reactie dat ze geen vergoeding geven omdat volgens hun de bedragen kloppen.

ik heb helemaal klaar met tele2 en ben niet van plan om te gaan betalen voor de fouten die zij maken.
inmiddels 10 keer contact gehad met de klantenservice