Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

me
mevrouwsvh - 06-04-2015 20:46:26
Computers & Telefonie

Securitas beveiliging

Mijn moeder heeft een 2tal jaar terug een zogenaamd "wurgcontract" voor 5jaar getekend bij securitas direct bv, een alarmsysteem in huis wat zij niet nodig heeft daar ze in een simpel huurhuisje woont met spullen die voor 3den niet direct aantrekkelijk zijn, oftewel niet inbraakgevoelig. mijn moeder is een alleenstaande oudere vrouw en voelt zich angstig in huis, toen securitas haar destijds belde en vertelde dat ze zich konden voorstellen dat zij zich soms angstig voelt stelde zij maar al te graag voor een duur alarmsysteem voor 5jaar aan haar te verkopen. de kosten van dit systeem kan mijn moeder met haar uitkering en pensioentje echter niet missen, daarbuiten werkt het systeem niet omdat de apparatuur niet goed is aangesloten, securitas wil hiervoor tegen betaling een monteur langssturen, de kosten hiervoor kan mijn moeder niet opbrengen. ik ben nu al ruim een jaar bezig om van dit contract af te komen, maar telkens "loop ik vast", securitas geeft geen reacties op emails. zo ook hebben zij vorig jaar een fout gemaakt met een automatische incasso, zo kon die maand de auto icasso niet afgeschreven worden en stuurde zij direct een incassobureau. mijn moeder heeft verder al haar rekeningen keurig betaald.
help! ik zit met mijn handen in het haar, hoe kom ik van een onnodig duur alarmsysteem af??? mijn moeder komt hierdoor in ernstige financiƫle problemen.
wie kan er hulp bieden of heeft hiermee ervaring?