Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

1m
1marja1 - 14-09-2015 13:01:07
Computers & Telefonie

Mijn recht

L.s,

ik heb op 13 juli online een notebook ter waarde van €299,00 van de mediamarkt aangeschaft.
na ongeveer twee weken begonnen de problemen; vensters lieten zich niet verkleinen of vergroten, het aan en afmelden ging erg moeizaam en ook het scrollen lukte alleen nog maar met de geluid toetsjes.
ik heb toen mijn notebook naar het filiaal van de mediamarkt gebracht en verteld over mijn klachten.
er werd mij toen verteld dat mijn notebook naar de fabrikant (acer) gestuurd zou worden voor reparatie.
ik heb echter geen vertrouwen meer in acer en wil mijn geld terug.
heb ik daar recht op?

met vriendelijke groet,
marja veenstra