Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

boneka
boneka - 14-09-2015 21:34:16
Computers & Telefonie

Bol.com weigert uitleg achteraf betalen

Ik heb bol.com al zo'n 20 mails gestuurd. ik krijg telkens een gegenereerd standaard antwoord waar ik niks aan heb. er zitten hele domme antwoorden tussen zoals van ene nikky onze directeur kan dat ook niet zucht......

wat wil het geval. ik bestel al jaren dvd/blu rays. kon altijd achteraf betalen. ineens kan dat niet meer terwijl het bedrag niet hoger is dan 20 euro. maar na 20 mails ben ik nog niks wijzer. ze komen met dit lijstje:

•totaalbedrag van je bestelling ( is niet van toepassing)
•soort artikelen in je bestelling (is al jaren nooit veranderd bij dvd)
•eventuele onbetaalde facturen (is niet het geval)
•aantal bestellingen dat je eerder bij ons geplaatst hebt (geen problemen gehad)
•bezorging op een afhaalpunt (gewoon bij mij thuis)
•één van je facturen is overgedragen aan het incassobureau (niet van toepassing)

echter bol.com weigert uit te leggen! het gekke is als je 3 cd's besteld dat het wel kan.