Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ja
jans8310 - 09-10-2015 10:12:37
Garantie & Verzekeringen

Bioscoopbon Nationale Nederlanden

In juli 2015 vroeg de nationale nederlanden aan mij of zij de verzekeringspremie automatisch mochten innen. de voorgehouden beloning zou een bioscoopbon zijn. de inhouding van de premie was in de administratie heel snel geregeld. de bonnen sturen bleek een moeilijker probleem voor deze verzekeraar.. na heel veel minuten telefoneren en dus kosten door o.a. het irritante keuzemenu heb ik tot op heden nog geen bonnen.wel veel beloften dat de bonnen gestuurd worden door een extern bureau. herkent iemand dit probleem? of ben ik de enige die meevaart in de nat.nederlanden boot.