Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
robbin2809 - 28-11-2015 15:36:08
Elektronica & TV

Mediamarkt ze maken je GEK

Tv van sharp gekocht bij mediamarkt te zoetermeer welke vervolgens al vanaf dag 1 defect is. het betrof eerst de printplaat waar een hard gebrom vandaan kwam, bleek dus de voeding te zijn. ik de mediamarkt gebeld deze vertelde mij dat ik sharp maar even moest bellen. ik sharp gebeld en ja hoor week later kwam er iemand van sharp zelf bij mij thuis om de printplaat te vervangen, tv uit elkaar gehaald nieuwe printplaat erin en idd het gebrom was vrijwel weg, niets meer aan het handje zou je zeggen maar helaas. ik zet s'avonds mijn tv aan en de applicaties werken niet waaronder netflix, ik weer sharp gebeld, bleek een instelling te zijn die vanuit de fabriek al niet goed is maar dat kon verholpen worden dus na twee weken weer een mannetje van sharp thuis om te repareren. mannetje weg ik zet de tv aan en ja hoor nu schakelt hij zichzelf uit, applicaties lopen vast doet er een jaar over om aan te gaan, kortom een groot drama. ik weer sharp gebeld en deze vertelde mij dat ik dit hele verhaal bij de mediamarkt neer moest leggen en dat ik dan een vervangend product zou krijgen of uiteraard mijn geld terug. dus hup, ik op naar de mediamarkt tv van 128cm onder me arm, kom daar binnen leg het verhaal uit en ja hoor, helaas, de tv moet eerst naar een reparatiecentrum van de mediamarkt om ter reparatie aangeboden te worden. dus tv opgestuurd. krijg ik na twee weken het bericht, meneer uw product is helemaal in orde wij hebben niets gevonden. u kunt de tv weer ophalen. uiteraard was en ben ik mijn vertrouwen helemaal kwijt in de tv en wil gewoon een vervangend product. ik heb dan ook een schriftelijk verzoek neer gelegd bij de mediamarkt zoetermeer, dat ik ondank alles ook nog bereid ben bij hun een nieuw product af te nemen de onderstaande reactie kreeg ik als trouwe klant terug.

media markt zoetermeer

goede dag, op reactie van uw brief zullen wij u moeten teleurstellen dat wij de sharp lc50le760e televisie niet van u gaan overnemen. de garantie waarop u wijst geld voor technische mankementen, daar dit niet een technisch mankement van de televisie is. zoals uit het reparatie verslag blijkt. zien wij niet in waarom wij de koop zouden moeten ontbinden of de televisie om te ruilen. met vriendelijke groet, media markt zoetermeer

met andere woorden meneer u heeft een ondeugdelijk prduct maar wat kan ons dat bommen. wij verkopen iets aan u en u zoekt het daarna maar lekker uit.

uiteraard ben ik nu het traject ingegaan om de koop te ontbinden en mij te wenden tot de geschillencommissie, mochten we er niet uitkomen. ik hoop mijn mening alsnog bij te kunnen stellen, maar dan moeten ze wel met een heel goed voorstel komen. want je trouwen klanten op deze manier met een kluitje het riet insturen is niet echt goed voor je imago als bedrijf.

mediamarkt zoetermeer ze maken je gek