Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

na
natere86 - 15-12-2015 11:48:56
Winkels & Webshops

Conrad BV

begin december kocht ik bij conrad bv een elektrtisch mes. als ik geen porto wilde betalen kon dat als ik met ideal betaalde. dit heb ik gedaan (en het staat ook nog op mijn mobieltje). het werd kort erna geleverd, maar ik kon ermee niet werken en vroeg mijn mantelzorger voor mij de pompoen met dit mes in stukken te snijden. hem lukte dit ook niet en ik stuurde het mes goed verpakt terug. van postnl kreeg ik een bewijsje dat het verzonden is.


ik kreeg echter geen informatie van conrad dat zij het retourpaket onvangen hebben en nu sturen zij mij een rekening terwijl ik het mes al lang per ideal heb betaald en ik eigenlijk op de teruggaaf van het geld wacht!


graag uw hulp - ik ben 86 en geheel zonder familie die mij zou kunnen helpen!


 


[edit-redactie]