Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ri
richard janse - 21-12-2015 13:21:15
Winkels & Webshops

Magix geeft geen geld retour..

ik heb het programma video deluxe nog geen 24 uur in gebruik gehad..achteraf blijkt het toch te moeilijk voor mij dus ik heb spijt van de aankoop....als ik nou had gekozen om de bestelling alleen via de post te doen maar omdat ik heb gekozen voor download zodat ik meteen aan de slag kon heb ik volgens het bedrijf geen recht op herroeping en dus heb ik bijna 60 euro uit gegeven aan iets waar ik achteraf niks meer mee doe/kan omdat ik het niet begrijp....achteraf heb ik spijt dat ik niet eerst de 30 dagen proefversie heb geprobeerd....dit is een harde maar dure les....

 ik wil afzien van de aankoop en dus geld terug....het moet toch niet zo ingewikkeld zijn om mijn account bij magix te verwijderen? ik heb overigens het programma al verwijderd en gedeactiveerd....dat moeten ze bij magix ook kunnen zien....een beetje coulance rond de feestdagen zou toch wel fijn zijn....