Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Bo
Bothomas - 29-12-2015 10:36:37
Geldzaken & Recht

Ten einde raad door ING

Beste allen, 

wij zijn ten einde raad door ing. inmiddels zijn wij al vanaf begin oktober bezig met het aanvragen van nieuwe codes en inlog gegevens en steeds opnieuw gaat er iets mis. of we krijgen helemaal niets thuis gestuurd. of we krijgen verkeerde codes die niet werken. of we krijgen ineens een pasje dat niet is aangevraagd en ook al geblokkeerd is. ondertussen is het enige dat we kunnen doen steeds weer bellen en langs gaan bij ing maar de medewerkers zijn respectloos, onvriendelijk en tonen geen enkel begrip. daarnaast, het grootste probleem natuurlijk, het is na drie maanden nog niet opgelost en ondertussen kunnen wij dus niet bij onze rekening. wat kunnen we nog meer doen? we hebben inmiddels kassa, de consumentenbond en de belbus een bericht gestuurd maar niets terug ontvangen en wij voelen ons volledig ten einde raad. heeft iemand tips? is er iemand van ing die dit leest en wel een idee heeft hoe dit opgelost kan worden?