Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

19
1953 - 31-12-2015 01:09:51
Garantie & Verzekeringen

Productregistratie van uw aankoop bij de fabrikant!

Twee en drie jaar registreerden producten bij de fabrikant voor de garantie en aanvullende garantie.

dat was bij brabantia, 10 jaar garantie, voor de afvalbak: na drie jaar is die registratie niet terug te vinden in uw account. wilde een garantieaanspraak doen.

ook mijn philips televisie, december 2013, 5 jaar garantie, via ing-rentepunten gekocht, is niet meer terug te vinden in mijn productregistreren en inloggen philips account: productoverzicht. u hebt nog niets geregistreerd.

nu zijn het twee voorbeelden van productregistraties geweest, waarna dan op termijn de producteregistraties in het niets opgaan. nu heb ik nog va elke bevestiging productregistratie via de e-mail en print gemaakt. als die print niet had gemaakt en de e-mail is niet meer voorhanden, dan staat u met lege handen.

zijn productregistraties een zoethoudertje en zodra het op een garantieaanspraak aankomt, de leverancier is de eerst aangesprokene, zijn de productregistraties een zoethoudertje om zodoende onder enig garantieaanspraak uit komen?