Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ra
raymondris - 04-01-2016 09:28:52
Garantie & Verzekeringen

Mediamarkt lijkt niet te voldoen aan plichten van actua verzekering

Ik heb ooit een telefoon gekocht bij mediamarkt en heb daar een verzekering bij genomen.
dit is een actua verzekering en dan krijg je een waardebon als je telefoon niet meer te repareren valt.
 
had ik niet helemaal begrepen bij aanschaf, maar kan ik absoluut mee leven.
ik heb deze waardebon ontvangen op 5 november 2015 en ben sindsdien bezig met de mediamarkt om een telefoon aan te schaffen.
 
ik mag de bon alleen gebruiken bij de media markt te zaandam en helaas ook niet online.
 
maar in de winkel hebben ze geen (windows) telefoons op voorraad, en kunnen ze niets bestellen omdat het een andere partij het inkoop beleid voor de winkel regelt (raar toch?).
ze hebben de telefoons wel op display om te laten zien dat ze hem verkopen, en op de website kunnen ze hem ook leveren.. 
op de website staat nu ook al 4 weken dat de telefoon die ik wil binnen 1 a 2 dagen in de winkel te verkrijgen zal zijn.
 
volgens de voorwaarden:
"in dit laatste geval en indien de apparatuur teniet of verloren gaat, vindt schadevergoeding plaats door levering van nieuwe apparatuur van hetzelfde merk en type of - indien die niet meer leverbaar is -
gelijkwaardige apparatuur."


wat kan ik doen behalve afwachten ??