Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

D.
D.Schuijren - 05-01-2016 19:18:18
Garantie & Verzekeringen

PostNL weigert een beschadigd, verzekerd pakket te vergoeden

Ik heb een aantal maanden terug een verzekerd pakket gestuurd naar iemand in china, maar de inhoud bleek beschadigd.
betreffende persoon heeft me foto's gestuurd als bewijs, dus dacht dat ik sterk stond.
diezelfde persoon heeft echter niet bij het lokale postkantoor gemeld, dat de inhoud beschadigd was.
postnl vindt dit reden genoeg om niets te vergoeden.
daarbij waren zij pas 5-6 maanden later klaar met het onderzoek. waardoor het ook geen zin meer heeft om die persoon alsnog een klacht in te dienen.
kan dit zomaar? wordt door laksheid van de ontvanger €500 door mijn neus geboord?

(voor evt postnl medewerker: referentie 02080029)