Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

dutch1
dutch1 - 17-01-2016 18:26:03
Computers & Telefonie

Wie heeft ervaring met de service van Kijkshop en hun mobiel Kazam

Beste lezers,
van de week een kazam gekocht bij de kijkshop.
het bleek dat de simkaarten er moeilijk ingingen , dus er maar weer uitgehaald omdat ik ook geen aansluiting kreeg.
bij het eruit halen zijn waarschijnlijk enkele contactpunten verbogen.
na 1.5 dag weer terug naar de winkel waar bleek dat men mobiele telefoons niet ruilden en ik eigenlijk binnen 24 uur had moeten terugkomen.
lokaal werd de mobiel nagekeken en men constateerde inderdaad beschadigde en verbogen contacten.
het toestel wordt opgestuurd maar men vertelde mij al dat reparatie waarschijnlijk meer geld kost dan vernieuwing.
vraag 1. heeft iemand dit meer meegemaakt bij kijkshop.
vraag 2: hoe zijn de ervaring met de produkten van kazam.
graag een reactie.

ducth1