Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hv
hvolkers - 19-01-2016 15:26:50
Geldzaken & Recht

Wanneer worden de praktijken van de Vriendenloterij aangepakt?

Bij de kinderpostzegels zaten 2 kaarten om "gratis" mee te doen met de vriendenloterij. dat heb ik ingevuld  op hun website en direct daarna deze opgezegd omdat ik niet automatisch maandelijks wil meedoen. dit was eind december 2015 en tot mijn schrik zag ik dat op 4 januari 2016 € 26,50 was geincasseerd en dat ik dat niet kon storneren omdat het om een loterij ging. de vriendenloterij is alleen telefonisch te bereiken tegen extra kosten. op email wordt niet gereageerd. bij het opzeggen wordt ook heel vervelend gedaan en er wordt pas na diverse malen aan geven dat je wenst te stoppen ook daadwerkelijk actie ondernomen. vandaag maar weer gebeld inzake de afboeking en het verzoek tot restitutie. toen kreeg ik te horen dat ik niet mee zou doen met de loterij maar dat ik een prijs zou winnen van € 120,00 verbonden aan de postzegel actie. daar heb ik niets over vernomen dus volgens mij klinkklare onzin. hoe kan ik dan mij zelf opgeven voor de loterij??? in ieder geval wordt het geld nu terug gestort binnen 2 weken. maar continue geconfronteerd worden met acties van vriendenloterij (maar ook de postcode loterij) dat je in de maand januari gratis meespeelt is zuivere volksverlakkerij. mijn persoonlijke mening is dat dit direct moet worden verboden. graag een aandachtspunt voor een van de volgende uitzendingen.

bij voorbaat dank,

henri