Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mo
monica - 24-01-2016 19:04:50
Vakantie & Reizen

Schade koffer, vliegmaatschappij vergoedt niets

2 weken geleden kwam mijn koffer met, wat ik in de drukte kon zien, een aantal lichte beschadigingen van de bagageband af op schiphol. schade leek in 1e instantie niet groot genoeg om deze te gaan claimen. nadat ik de aankomsthal had verlaten zag ik opeens een scheur in mijn hardcase koffer. via twitter schiphol gevraagd hoe te handelen. deze gaven de website door van de vliegmaatschappij. schade volgende ochtend per email met foto's erbij geclaimd. snel reactie dat ik schade bij verzekering moest claimen. verzekering gaat uit van dagwaarde, na aftrek eigen risico blijft er niets over. dag na 1e email vliegmaatschappij weer email gestuurd dat ik hen aansprakelijk stel en gemeld getuigen te hebben. na week geen reactie, weer email gestuurd. nog steeds geen reactie op 2e en 3e mail. wat kan ik nog doen om schade vergoed te krijgen? was geen budgetmaatschappij.