Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

meisje.rianne
meisje.rianne - 25-01-2016 17:04:15
Winkels & Webshops

Mag bol.com een deel van de bestelling weigeren ondanks bewijzen?

Bol.com weigert 12 blond amsterdam schaaltjes te leveren aangezien ze een fout op de website en de app hadden gemaakt met het aantal stuks per verpakking. er stond daadwerkelijk 1 artikel bevat 4 stuks (dus ik heb 4 artikelen besteld, waardoor ik recht heb op 16 schaaltjes).
echter kreeg ik mijn bestelling binnen vandaag en kreeg ik helaas maar 4 schaaltjes.
contact gezocht met de bol.com zelf (zaterdag) en hun zeiden u ontvang echt 16 schaaltjes.. heb ik vandaag netjes contact gezocht met de klantenservice zeggen ze heel koel u hebt gekregen wat u hebt besteld. heb samen met een medewerker van de bol.com de website bekeken en het stond er wel goed op waardoor ik gewoon recht heb op 16 schaaltjes.
heb overal foto's van gemaakt en deze bewaard voor bewijs. van de productspecificaties, artikelnummers en hoe het op de website stond vermeld..deze foto's zijn gemaakt op 24-01-2016 en 25-01-2016 om 13:30 uur.
per toeval hebben ze vandaag (25-01-2016 om 17:00 uur) de website aangepast..
mijn vraag is nu eigenlijk mag de bol.com dit zomaar weigeren en hun prijzen en/of stuks gaan veranderen?