Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

the outlaws
the outlaws - 15-02-2016 01:13:35
Winkels & Webshops

Ondeugdelijk horloge

Ik heb in september een zakhorloge gekocht bij zakhorloge.nl.
nou liep dit horloge twee minuten per dag voor en zette ik m om de twee dagen terug vreselijk irritant maar ok t was niet anders
na een poosje wou de knop niet goed uit en trok ik de gehele pen eruit, dus kapot gemeld en ik moest m maar opsrturen verzonden zij m naar duitsland
heb hun gemeld dat ik niks met die duitsers van doen had maar daar werd niet op gereageerd
t horloge is dus een maand ter reparatie geweest en ik kreeg m deze week terug dat ze m onder garantie/coulance gemaakt en gereguleerd hadden.
nou hoopte ik dat reguleren betekende dat ie op tijd zou lopen maar niks is minder waar hij loopt nopg steeds twee minuten voor
heb hun nou een email gestuurd dat ik er niet meer gelukkig mee ben en dat ik als zij het niet kunnen/willen repareren onder garantie de koop ongedaan zou willen zien
nu dan mn vraag wat voor rechten heb ik er zit een jaar garantie op t horloge en nu ook op de reparatie maar die is niet naar tevredenheid gedaan.
ik ben bang dat het dus weer misgaat en dat er dan van  coulange geen sprake meer is