Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Si
SillyWeb - 17-02-2016 12:31:31
Elektronica & TV

Product goedkoop

Hallo daar,

ik heb een drone besteld. deze drone kost normaliter 3000,- echter op de website stond een prijs van 11,95 ik heb zelf geen idee van de werkelijke kosten van zo'n ding. ik heb de drone besteld, betaald en een betalingsbevesteging ontvangen.  de volgende mail kreeg ik de daaropvolgende dag;

"door een fout op de website is er tijdelijk een foutieve prijs gekoppeld aan de door u bestelde drone. de werkelijke prijs ligt meer dan 3000 euro hoger dan de aan u getoonde prijs. vanwege deze kennelijke vergissing hebben wij de order dan ook moeten annuleren. het door u betaalde bedrag wordt binnen enkele werkdagen teruggestort."

in de voorwaarden van de webwinkel staat;



het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten, digitale inhoud en/of diensten. de beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. als experty nederland b.v. gebruik maakt van afbeeldingen, zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten, diensten en/of digitale inhoud. kennelijke vergissingen of kennelijke fouten in het aanbod binden experty nederland b.v. niet.

kan ik iets doen om mijn aankoop te behouden? in hoeverre is het een kennelijke vergissing als de consument geen kennis heeft van het product?

mvg,

sillyweb