Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

in
ineke53 - 01-03-2016 23:47:16
Huishouden & Energie

Nuon en overstap niet betaald

Ik ben overgestapt van essent naar nuon, heb een bevestigingsmail ontvangen dat er overstapkosten retour betaald zouden worden binnen 6 weken. niets gezien.
na 7 weken ben ik toch overgestapt naar oxxio(wgs nodige i-pad in bijstandsgezin :-(.). nu de afrekening van nuon met ook weer overstapkosten. volgens mij heb ik eerst recht op de door hen beloofd overstapkosten die ik essent moet betalen.
 ik heb geen schriftelijk contract van nuon ontvangen, alles ging via mail. nu ik niet meer bij hen zit, kan ik mijn contract niet meer inzien, maar heb wel eerst goed gelezen en daar staat niets over niet betalen van overstap, als je opnieuw overstapt binnen bepaalde tijd. ze hebben me gebeld omdat ik een mail had gestuurd, maar zeggen dat ik wel ook die overstapkosten aan hun moet betalen. de telefonist verbaasde zich echter wel over feit dat ik de overstapkosten binnen 6 weken niet had ontvangen!
 ik heb de energierekening, die automatisch, inclusief overstapkosten werd afgeschreven, gestorneerd, maar nu............