Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pv
pvdborne - 06-03-2016 21:18:48
Auto & Vervoer

Navigatiesysteem Ford

Heb in juni 2015 een nieuwe ford gekocht. bij gebruik van het standaard meegeleverde navigatiesysteem bleek, dat de navigatiekaarten minimaal 3 jaar oud waren. hierover heb ik de dealer aangesproken, die mij vertelde, dat mij het laatste geupdated programma werd geleverd. zodra een nieuw verscheen zou men mij daarvan in kennis stellen.
heirop heb ik rechtstreeks contact opgenomen met ford nederland. op ingediende mails hierover werd na 6 weken nog niet gerageerd. tot slot heb ik een brief gezonden aan het hoofd customerszaken van ford. na 4 weken is hierop niet gerageerd!
ik vind het schandelijk 
- dat bij een nieuwe auto een verouderd navigatiesysteem wordt geleverd
- niet de moeite wordt genomen op hierover ingediende klachten.
p. van den borne.