Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

La
LarsL - 14-03-2016 21:01:13
Geldzaken & Recht

PostNL zending is niet aangekomen? Wat nu?

Goedendag,

enige tijd geleden heb ik bij zalando een superdry jas besteld. ik wou deze graag retour sturen omdat hij mij niet beviel, maar er zat geen retour etiket bij. omdat ik al eens eerder problemen heb gehad met zalando om een retour etiket heb ik besloten om €6,95 te betalen bij het postkantoor om zo "gezeur" te voorkomen. nu, 2 maand verder heb ik een brief van een incasso bureau ontvangen met de vraag wanneer ik van plan ben om de jas te betalen. uiteraard heb ik meteen naar zalando gebeld en die vertelden mijn dat de jas daar nooit is aangekomen. vervolgens heb ik tussen mijn retourbonnetjes gekeken en een bonnetje gevonden waar mijn eigen adres op staat?! nu heeft het postkantoor waarschijnlijk een fout gemaakt door mijn adres in te voeren. volgens de track & trace code zou het op 15-01-2016 om 13:07 zijn bezorgd maar ik heb nooit wat ontvangen. nu word er van mij verwacht om het openstaande bedrag van €180,- over te maken. wat kan ik hier tegen doen?