Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ve
Veer - 17-03-2016 10:32:30
Huishouden & Energie

Loodgieter meer tijd berekend factuur

Er is verleden week een loodgieter bij ons geweest. tijdens zijn de reparatie heeft hij 2x teruggereden naar zijn bedrijf om een onderdelen te halen. vervolgens heeft hij nog voor de deur zijn onderdelen schoon gespoeld. toen hij klaar was hebben wij samen op de klok gekeken (11:45) en overeengekomen dat het 2.5 uur aan reparatie was. nu hebben wij een nota van 2.45 uur. ik heb hem gebeld en hij zei dat hij pas om 11:52 in zijn busje zat en dat wij nu moeilijk gaan doen om die 5 min extra wat hij rekent. in de eerste instantie had hij gezegd dat wij dan maar zelf de 15 min van factuur moet halen en gooide de hoorn erop. vervolgens blede hij 10min later terug dat het toch hetaald moet worden want anders gaan zij incasso bureau erop zetten. wij zijn erg boos hierover. niet zozeer voor het geld maar de principe en de manier waarop hij reageert. wij voelen ons belazert en hebben het gevoel dat wij geen poot hebben om erop te staan gezien zij niet niet zijn aangesloten bij een branche vereniging. moeten wij nu gewoon met tegenzin de 15min extra gaan betalen ondanks dat we het anders hebben afgesproken en hij zelfs aan de telefoon dat heeft toegezegd in eerste instantie?