Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster1
zoekster1 - 27-03-2016 21:32:23
Geldzaken & Recht

Kassa is doof en stom voor kritiek

Dit is toch het absolute toppunt, of moet ik zeggen dieptepunt? terwijl het klachten regent over de 'hulp' van bokkz blijft kassa als een blinde kip die commerciele club bokkz promoten. 4 uur geleden nog op twitter. en vanmiddag stond het ook weer pontificaal in de nieuwsbrief.

overal de klacht, je vult je gegevens in en je krijgt een algemene pdf met wat regelingen. helemaal niet toegespitst op de persoonlijke situatie van degene die de vragenlijst invult. wel heb je al je gegevens daar ingeleverd. waardeloos dus!

je ziet na het invullen direct welke regelingen op jouw situatie van toepassing zijn én hoe je deze aan kunt vragen.

niet dus.


ik heb allang een klacht ingediend bij kassa. maar er gebeurt niets mee. toch zijn ze daar wel bezig gezien twitter en de nieuwsbrief.

nu mijn vraag: hoe kunnen we (of ik) kassa stoppen met het misleiden van de consument? iemand nog een idee?

ik kan lekker tetteren, want zodra ze ingrijpen laten ze meteen zien dat ze aanwezig zijn. kom maar op, zou ik zeggen.