Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ja
Jaap J - 11-04-2016 10:46:18
Garantie & Verzekeringen

Garantie op reparatie lekkage dak

Geachte redactie,

een maand nadat een lekkage op het dakje van de erker van ons huis gerepareerd was, begon het lekken op precies dezelfde plek opnieuw.
voor het herstel daarvan stuurde het dakbedekkingsbedrijf een tweede nota. 
ik belde met het bedrijf en gaf aan dat die tweede nota een vergissing moest zijn, omdat de reparatie immers niet goed was uitgevoerd en dat er daarom voor de tweede keer iemand bij moest komen. men zou dat uitzoeken.
zes weken daarna werd ik teruggebeld met de mededeling, dat het bedrijf geen garantie geeft op reparaties, dat zou niet kunnen in verband met veranderende weersomstandigheden. ik heb mij daarmee niet akkoord verklaard. 

mijn vraag: is het logisch en rechtmatig dat het dakbedekkingsbedrijf geen garantie geeft op haar reparatiewerk van één maand eerder?

ben benieuwd naar uw antwoord