Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

23
23477 - 29-04-2016 17:55:50
Computers & Telefonie

Klacht over Tele2, Geen bundel, wel ongewenst internet gebruik

mijn dochter van 10 jaar heeft een abonnement voor 100 belminuten voor 3 euro. dit is puur dat ze ons kan bereiken als dit nodig is, verder gebruikt ze haar telefoontje al een paar jaar, zonder problemen met wifi. een databundel wilde ik niet voor haar, omdat ik niet wil dat ze continue op internet/haar telefoon zit.
om onverklaarbare redenen zijn de datagegevens aangegaan en heeft ze in twee dagen (volgens tele 2) 400mb verbruikt.
400mb kost normaal iets van 5 euro per maand, maar ik heb een rekening ontvangen van 412 euro! mijn verzoek om hier nog een keer naar te kijken is afgewezen en de raad om het via facebook te proberen is tevergeefs. ik krijg gewoon geen antwoord.


ik ben best bereid om een rekening te betalen maar 400 euro is excessief