Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ye
yetta - 04-05-2016 13:00:20
Winkels & Webshops

Gordijnstof KWANTUM







bij kwantum gordijnstof gekocht. bij de bezorging ging al van alles mis en toen ik mijn gordijnen ophing en het licht er achter scheen zag ik dat er heel veel hele grote weeffouten in zaten. kwantum hierover bericht en wel direct antwoord gekregen met de "oplossingen". of ik kon mijn geld terug krijgen, of nieuwe stof of een korting van 40 euro! ik ben niet erg blij met deze oplossingen daar ik veel tijd en energie heb gestoken in die gordijnen, band en garen heb gekocht, etc.. en hier dus geen rekening mee gehouden wordt.
door een bottenziekte en vele operaties aan mijn handen ben ik invalide en zijn dit soort klussen een verschrikking voor mij!
ik ben behoorlijk kwaad over dit alles want het kost zeeën van tijd en brengt de nodige frustratie met zich mee.
daar ik geen ervaring heb met dit soort dingen gooi ik het in de groep en hoop voor wat suggesties/ervaringen met deze zaak. (een vriendin van mij had wel een hele geweldige oplossing, n.l. nieuwe gordijnen en gemaakt door kwantum, maar dat zal wel te optimistisch bedacht zijn)