Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Jo
Jordi4444 - 13-05-2016 14:03:45
Geldzaken & Recht

Huurwoningen.nl

Ik heb bij huurwoningen.nl een abonnement genomen. 
2 maanden later heb ik dit opgezegd. zij hebben mij geen schriftelijke besvestiging gestuurd. ik ging er ook niet achteraan aangezien ik dacht dat het was opgezegd en je kunt vertrouwen op zo'n organisatie.vervolgens werd het van mijn rekening afgeschreven en boekte ik het terug. ik dacht, als ik er iets van hoor sta ik in mijn recht.

later bleek dat ik 'niet had opzegegd, het stond namelijk niet in hun systeem'. toen is dat per direct gedaan en kreeg ik een factuur van 20 euro thuisgestuurd. daarover heb ik ze opgebeld omdat ik dat niet wilde betalen. maar ik had pas 'net' opgezegd zeiden ze. deze heb ik maar betaald omdat ik het niet de moeite waard vond om voor 20 euro stappen te ondernemen en een incasso te krijgen.

nu blijkt dat ik nog 3 rekeningen 'open had staan'. en die dus ook nog moet betalen. 
als ik het zelf nu lees denk ik. hoe dom, en ik heb geen poot om op te staan. maar dit mag toch niet kunnen?