Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

st
steps67 - 06-06-2016 13:31:15
Computers & Telefonie

Blokkade 0909

Hallo, mijn moeder was in het "belspel" van "ah" getrapt na een nepmail.
dit kostte haar €60,- 
nu heb ik via de helpdesk van ziggo een blokkade op niveau 2 ingesteld, 
je moet daarvoor de helpdesk bellen en doorgeven welk niveau,

doe er dus je voordeel mee en voorkom hoge belkosten.

erg verstopt op de website vind je deze info, ik heb het idee dat ze dit liever niet doen omdat ziggo er ook aan verdient.....?

kies het nummerblokkadeniveau dat je graag wilt. geef het dan door aan onze klantenservice-medewerker die het graag voor je instelt.



niveau 1: 0906
niveau 2: 0906 + 0909
niveau 3: 0900 + 0906 + 0909 + 084 + 087 + 18xx
niveau 4: 0900 + 0906 + 0909 + internationaal + 084 + 087 + 18xx
niveau 5: 0900 + 0906 + 0909 + internationaal + mobiel + 084 + 087 + 18xx
niveau 6: 0900 + 0906 + 0909 + mobiel + 084 + 087 + 18xx
niveau 7: internationaal
niveau 8: mobiel
niveau 9: alle uitgaande gesprekken behalve 112 en de klantenservice van ziggo