Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Lu
Lucker01 - 08-06-2016 21:56:01
Computers & Telefonie

Inbraak in modem Ziggo

Ik ben klant van ziggo en heb altijd normale rekeningen die zo rond de 80 euro liggen met  alles in een met internet en bellen nu krijg ik ineens een rekening  van 172 euro na de rekening te hebben gecheckt blijken er heel veel 0909 nummers op mijn rekening te staan waar wij zeker van zijn die niet gebeld te hebben.
volgens een medewerker van ziggo zou er zijn ingebroken zijn in ons modem maar dit wordt nu ontkent en ik moet gewoon betalen ik heb om een onderzoek gevraagd en 2 dagen later had ik een brief dat de nummers waren gebeld  van af  ons nummer

wat ik niet kan vatten is dat ziggo gewoon zegt dikke pech wij kunne er niets aan doen.

iemdan anders deze ervaringen ook ?