Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mathijs_b
mathijs_b - 11-06-2016 23:18:38
Winkels & Webshops

Klantbeoordeling. Wat is het nut?

ik heb diverse malen een klantbeoordeeling ingevuld na een bestelling.
mij valt op dat alleen goede beoordelingen geplaatst worden, slechte worden verwijderd.
ik heb heel slechte ervaringen met exploitatiebedrijf wierts in landgraaf, heb slechte beoordeling gegeven maar alleen beoordelingen met een dikke voldoende worden geplaatst.
hetzelfde heb ik meegemaakt bij de on-line shops in china. ze smeken je op de blote knieƫn om een goede beoordeling te geven, maar mijn beoordeling met een 4 is nooit geplaatst geworden.


ik denk dat de bedrijven zelf de meeste goede beoordelingen erop zetten.

vraag: kan ieder bedrijf ongestraft beoordelingen plaatsen, wijzigen of weglaten? het gaat mij vooral om nl bedrijven, die chinezen kun je toch niet aanpakken.