Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

on
ons-viertjes - 24-06-2016 20:56:58
Garantie & Verzekeringen

Klacht klantenservice mediamarkt

Het is meer een klacht dan een vraag. ik heb eind november '15 een smartphone gekocht bij mediamarkt. eind maart '16 kon ik er niet meer mee bellen. toestel is al 4x opgestuurd geweest naar reparatie afdeling van mediamarkt via de winkel in tilburg, omdat toestel nog steeds niet werkte (kon nog steeds niet bellen en was na "reparatie"geblokeerd), en 1x door mijzelf naar mediamarkt hoofdkantoor in goes. toestel zou na reparatie worden teruggestuurd naar mij. is niet gebeurd maar is naar winkel in tilburg gestuurd. al vele malen gebeld met mediamarkt en vele onduidelijke smoesjes gehoord waarom toestel in de winkel in tilburg ligt. ze beloven elke keer dingen snel uit te zoeken en me te informeren maar ik bel dan na 1 week zelf maar weer. als klap op de vuurpijl kreeg ik vorige week een mail van de mediamarkt dat mijn toestel opgehaald kon worden in de winkel in tilburg maar niet gerepareerd is omdat het geblokeerd is. ik kan dus gewoon mijn toestel ophalen in de staat waarin ik het 3 maanden geleden heb ingeleverd ter reparatie. op mijn sugestie om de koopovereenkomst maar gewoon te ontbinden en mij mijn geld terug te geven wordt niet ingegaan want dat moet men eerst overleggen om vervolgens mij maar niets te laten weten zodat ik weer zelf kan gaan bellen. en dan begint het gewoon weer opnieuw.
wat moet ik hiermee? mijn geduld is ernstig op.