Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Es
Esmeralda82 - 27-06-2016 10:24:13
Elektronica & TV

Ik heb dubbel betaald bij KPN ik zou het volgende bedrag terug krijgen €176,-

Het gaat om digitenne en dit is omgezet naar itv thuis instap we hebben alles ingeleverd en nieuw pakket terug gekregen.
dit loopt al maanden. ik heb een bevestigings mail gehad dat het klopt.



kpn: bevestiging creditering










 



 









kpn-servicemail@kpn.com



 
 
beantwoorden|



6-5-2016






u









 

 


 






geachte heer couperus,


 


zoals afgesproken tijdens ons gesprek op 6-5-2016 stuur ik u deze e-mail over de bevestiging van de creditering.


ik heb de creditering van €176,- doorgezet naar mijn manager en zodra ik hier een goedkeuring van heb zal ik dat laten weten op telefoonnummer: 06xxxxxxxx



ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben.


 


met vriendelijke groet,


 


manou henselmans


kpn klantenservice
op dit bericht kunt u niet antwoorden. voor vragen kunt u kijken op kpn.com/help of bel gratis 0800-0402. wij zijn 24 uur per dag en 7 dagen in de week bereikbaar. kijk ook eens op forum.kpn.com voor meer informatie.


 


 
maar hoe krijgen wij nu ons geld terug? ben je te laat met betalen krijg je gelijk post met dreigingen deurwaarders en nu is het andersom wie helpt ons?
ik vind dit echt bizar! wie kan ons helpen?