Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

HC
HC4000 - 27-06-2016 14:07:06
Computers & Telefonie

Vodafone abonnement wordt niet geactiveerd, annuleren duurt ook al meer dan een week. Hoe kom ik er vanaf?

Ik ben 25 april telefonisch benaderd door vodafone om prepaid om te zetten naar abonnement start -m met nummer behoud.. daar heb ik accoord op gegeven, 4 mei werd nieuw sim kaart afgeleverd en 9 mei zou abonnement actief worden gemaakt. de prepaid kaart is wel gedeactiveerd maar nieuwe abonnement is nu (27-6-2016) nog steeds niet actief. vele malen is mij nieuwe hoop gegeven en vanalles beloofd, zelfs een bloemetje (wow, alleen die moet ook nog steeds komen) telkens moest ik even geduld hebben. ik heb nu ruim een week geleden alles laten annuleren maar dit lukt zelfs niet. ik heb nog steeds geen bevestiging gehad. als ik bel zeggen ze doodleuk dat ze het doorgezet hebben naar de back office (code woord om klanten van zich af te houden) hebben doorgezet en dat die het in behandeling hebben. zelf annuleren lukt hen dus niet. zolang ik geen bevestiging heb durf ik geen ander abonnement (niet bij vodafone) te nemen, omdat ik het nare gevoel heb dat vodafone over een half jaar zegt we hebben je abonnement geactiveerd en zit er ook nog eens 2 jaar aan vast. hoe kom ik van het abonnement af?