Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ni
Nitram01 - 03-07-2016 23:07:00
Vakantie & Reizen

Oplichting via airbnb

Ik heb via airbnb een kamer gereserveerd in klagenfurt. er is afgesproken dat wij om 13.00 uur konden inchecken. om 12.45 uur stonden wij voor de deur maar er werd niet opengedaan. ook het telefoonnummer wat door de verhuurder opgegeven was, meldde dat hij de telefoon niet kon opnemen maar dat ik een bericht moest inspreken. dit heb ik gedaan en gewacht tot ca. 13.05 uur. hij zou wachten tot wij er waren (bevestiging via chat met airbnb). daarna zijn we weggegaan en hebben via airbnb laten weten dat hij niet thuis was. later belde hij mij op dat hij om 13.05 uur thuis was gekomen en verzocht ons alsnog in te checken. wij waren ondertussen naar kennissen gegaan en lieten weten datwij om 20.00 uur zouden terugkomen. helaas werd dit wat later en zouden we om ca. 21.30 uur langskomen. dit hebben wij gedaan waarna hij andermaal niet thuis was en op ons geroep en bellen geen antwoord gaf. later stuurde hij ons bericht dat hij al 7 uur op ons wachtte waarop wij ondertussen tegen middernacht een ander onderkomen hebben gevonden. door deze omstandigheden is onze hele vakantie verknald en heb ik inmiddels een mail naar airbnb gestuurd.
dit is toch niet normaal. als je weet dat je mensen uit het buitenland krijgt, zorg je toch dat je thuis bent. ik wil nu mijn geld terug. zijn wij nou fout of de verhuurder. ik hoor het wel.