Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ab
absurdst - 04-07-2016 21:07:51
Computers & Telefonie

Vodafone (niet) Thuis.

Ben met vodafone thuis een contract aangegaan per 1 juli 2016,de dag van oplevering zoals was beloofd in hun brief naar mij toe,van de internetverbinding voor tv,telefoon.
we zijn nu 4 dagen verder en nog steeds geen aansluiig.
meerdere keren contact gehad met klanten service,schijnt dat ik op een bewakingslijst sta waar naar hun zeggen met man en macht eraan word gewerkt deze verbinding te realiseren.
klantenservice kan mij niet concreet zeggen wanneer ik aansluiting heb.
vind dit enorm frustrerend en vraag mij af of meer mensen hier last van hebben of dit ook hebben meegemaakt?