Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pa
pauline van miert - 05-07-2016 10:36:01
Elektronica & TV

Hoe kom ik van mijn ziggo abonnement af?

Vanaf 01-01-2016 heb ik een televisie en internet abonnement bij ziggo. echter heeft dit abonnement nooit naar behoren gewerkt en komt het zelden voor dat we zonder problemen gebruik kunnen maken van de services waar we wel veel geld voor betalen elke maand.

er is al twee keer een monteur langsgeweest waar we ook voor hebben moeten betalen, verder stapelen de kosten van de telefoontjes naar de klantenservice van ziggo en de kosten voor mobiel internet gebruik zich ook op. vorige week nog gebeld met ziggo om uit te leggen dat wij als studenten onze internet verbinding hard nodig hebben in de laatste weken voor de vakantie en dat we nu via onze internetbundel van onze telefoon aan internet moesten komen. helaas kon er pas na 4 dagen een monteur komen en konden we maar een schadevergoeding van één euro per dag krijgen wat natuurlijk nooit alle gemaakte kosten dekt.

nu wil ik graag van mijn abonnement af omdat ik elke maand 40 euro betaal voor iets dat niet werkt. hoe kan ik dit aanpakken?