Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ju
JulianIsBoos - 06-07-2016 10:21:18
Computers & Telefonie

Vodafone wilt geen geld terug geven na onterechte dienst

Begin dit jaar toen ik onderweg was naar mijn werk hoorde ik opeens een biep in mijn zak. door de haast om op tijd op mijn werk te komen gaf ik niet gelijk gehoor aan het biepje. 
toen ik in de trein zat keek ik op mijn telefoon en had ik een sms ontvangen. het biepje was waarschijnlijk van een advertentie of iets dergelijks wat in mijn broekzak of jaszak is aangeklikt.  
ik was zonder dat ik er bewust van was aangemeld voor een abonnementsdienst van 5 euro p/w. ik schrok hier enorm van en heb per direct de klantenservice van vodafone gebeld om  te melden dat dit niet de bedoeling was en dat ik dit zo snel mogelijk wilde stoppen en dat ik niet van plan was hier voor te gaan betalen. de mevrouw van vodafone stelde mij gerust en dat ze hier meteen een melding van zou maken en indien er geld af zou gaan ik dit terug zou kunnen krijgen via een klachten formulier die zij ook meteen voor mij had ingevuld. 
 
echter was dit niet het geval en is er rond de 50 euro bijgekomen aan extra kosten vanwege de afgesloten dienst. ik was hier niet blij mee en belde vodafone en ze zouden een onderzoek gaan starten. tot mij verbazing kreeg ik te horen dat ik mijn geld niet terug krijg en dat ik doelbewust het abonnement heb afgesloten wat dus absoluut niet het geval is. de dienst is uiteindelijk nog eens 2 maanden doorgelopen, terwijl ik dacht dat dit na mijn eerste telefoontje al opgelost was, maar niets was minder waar.
 
de maand erop had ik mijn rekening niet betaald en kreeg hier herinneringen van maar ik d8 bij me zelf laat ze maar even wachten.  helaas heb iets te  lang gewacht want ik werd geblokkeerd. na 2 maanden trouwen's want de maand erop had ik netjes betaald. nadat ik was geblokkeerd heb ik gelijk betaald via ideal en was ik binnen 5 minuten weer in de lucht.
 
de maand erop kreeg dus een extra rekening waar ik niets van af wist voor deblokkade kosten deze waren nog eens 30 euro.
 
ik ben heel erg teleurgesteld in vodafone en ik raad iedereen af om hier klant te worden.