Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ke
kees jan bos - 26-07-2016 12:47:48
Computers & Telefonie

Abbonement ben

Beste kassa

wat een zooitje bij ben  op 13-7-2016 hebben wij een contract afgesloten bij de mediamarkt in eerste instantie ging dit fout schuld van ben de mediamarkt heeft als nog een abbonement afgesloten telefoon mee kind blij.
maar wat schets mijn verbazing op de 15-7 krijgen wij alsnog een telefoon binnen dit was het abbonement wat fout ging nu wil ik deze afzeggen wat mag uiteraard nu ben ik voor de zoveelste keer aan het bellen met ben wat enorm lang duurt wachttijden van 20min. is heel normaal en de kosten gaan maar door .
er is mij nu tot 2 keer belooft dat het abbonement geanulleerd zo worden maar ik krijg niks binnen en te horen.
wat moet ik hier nu mee een hoop frustratie en hoop extra kosten
met vriendelijke groet
kees jan bos