Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

be
benell - 31-07-2016 17:13:16
Elektronica & TV

Verhuizen met ziggo nu opeens 16 euro duurder per maand.

wij zijn tevreden klant bij ziggo op ons huidige adres nu ongeveer 3 jaar, en wij gaan verhuizen dus wilden wij ons ziggo abonnement meenemen.
omdat wij blijkbaar nu van een ziggo regio (4204) naar een oud-upc regio (5324) gaan verhuizen werkt de huidige apparatuur niet meer en kan blijkbaar het oude abonnement niet meegenomen worden.

aldus ziggo zouden wij dus nu ons huidige abonnement moeten afsluiten op postcode 4204, en een nieuw abonnement moeten nemen op postcode 5324. alleen betalen wij nu €44,95 per maand voor de middelste variant van de 3 internet+tv abonnementen. en zouden wij nu €58,95 voor het zelfde abonnement moeten gaan betalen. ook hebben wij op dit moment 2 hd recorders in huis met smartcard en om deze functionaliteit te kunnen blijven gebruiken zouden wij een 2de horizonbox moeten gaan huren voor €5 per maand.

dus dat komt op een totaal van: €63,95 per maand ipv €44,95 per maand dat is €19 euro netto per maand meer omdat wij gaan verhuizen, ik ben redelijk met stomheid geslagen doordat de reactie van ziggo te lezen in deze facebook link: https://www.facebook.com/ziggocompany/posts/1331901053504106?comment_id=1334953896532155&notif_t=feed_comment&notif_id=1469976861963224 

blijkbaar zou ik dan als bestaande klant er beter aan doen om naar een concurrent te gaan, terwijl ik gewoon mijn huidige abonnement zou willen voortzetten.

bedankt voor enige reactie